Školní výlet - Teplice nad Metují

Ve čtvrtek 16.6. jsme na kolách vyrazili na školní výlet do Teplic nad Metují. Ubytovaní jsme byli v kempu Bučnice, kde jsme se osvěžili v řece Metuji a ještě ten den jsme navštívili Adršpašsko-teplické skály. Večer za osvětlení svíček jsme v lese hledali poklad. Druhý den jsme se Maršovským údolím vypravili zpět do Náchoda. Výlet se nám vydařil, vše klaplo a počasí nám také přálo.

V potoce 7.C

Cykliste zvedle kolo 7C

Adr 7C

Adr v pergole 7C

Cykliste 7C

V pondělí 9. května jsme společně s dalšími 'sedmičkami' vyrazili na exkurzi do ZOO Dvůr Králové

ZOO vyklad 7C

ZOO 20220 7C

Projektový den - středa 4. května - Turistická vycházka za vojenskými památkami a přírodou v okolí Náchoda

Projekt den skupinka 7C

Projekt den pozanavani kvetin 7C

Projekt den opekani 7C

Projetk den turistika 7C

Pohár rozhlasu (3. 5. 2022) - žákyně a žáci ze 7. C  na atletických závodech v Novém Městě nad Metují

pohar rozhlasu 7C

Bruslení ve sportovních třídách

vlacek brusle 7c

skupinovka 7c

hokejiste 7C

Příprava na velikonoční prodejní výstavu

kraslice 7c

Lyžařský kurz 7. C - Deštné v Orlických horách

Dne 27. 2. vyrazila 7. C společně se 7. B, 6. A a B na lyžařský kurz do Deštné v Orlických horách. Hned odpoledne po příjezdu všichni vyrazili na sjezdovku Špičák, kde se rozjezdili a rozdělili do čtyř skupin. Druhý den hned ráno všichni vyrazili na lyže na Martu 2 či na běžky. Ve středu 2. 3. jsme navštívili ateliér Zvonaře a Hrnčířky, kde jsme se dozvěděli o historii zvonů a jejich výroby. 7. C a 7. B ve čtvrtek navštívila restauraci Kozí Chlívek. Také jsme na běžkách vyrazili na Velkou Deštnou. Všichni si to moc užili a radovali se ze svých výkonů. Úrazům se všichni naštěstí obloukem vyhnuli!! A 4.3. už jsme sbalili kufry a vyrazili autobusem domů.

Denisa Valášková, 7. C

Výuka přírodopisu v 7. C s domácím mazlíčkem

Emča a spol zmenšené

Cyklistický kurz 7. C

Od neděle 3.10. do pátku 8.10. byla třída 7.C společně se sportovci z 5. A a 5. B na cyklistickém kurzu v Deštné v Orlických horách. V průběhu kurzu žákyně a žáci absolovovali závod v jízdě zručnosti, časovku do vrchu, horský sjezd a jízdu na pumptracku. Nechyběly ani ranní rozcvičky a slavnostní vyhlašování vítězů jednotlivých disciplín a celkového závodu. Závěrečná jízda na kole zpět ke škole dovršila naše celkové sportovní soustředění.

_____________________________________________________________________________

Dne 3. 10. jsme vyrazili na cyklistický kurz do Deštné v Orl. horách.

Počasí nám docela přálo…

Dopoledne jsme vyjeli na projížďku okolo Deštné a odpoledne začal závodní týden jízdou zručnosti, všichni si ji užili. Další den začal 20ti kilometrovým výletem přes Jedlovou, Lomy a přes Plasnici zpátky do Deštné. Odpoledne jsme jeli druhý závod v jízdě do vrchu, na sjezdovce Marta 2, byla to fuška, ale všichni to nakonec nějak zvládli a měli obrovskou radost ze svých výkonů. Ve středu byl odpočinkový den a tak jsme si vyšli na procházku a zkusili si zahrát discgolf. Celé odpoledne pršelo, takže se vyjížďka na kola zrušila, a tak se vyhlásilo mistrovství v kartách prší, které bylo fajn. Ve čtvrtek dopoledne jsme jeli na Šerlišský mlýn a potom následoval náš předposlední závod na pump-tracku, pár pádů přece jen bylo, ale vážným zraněním jsme se naštěstí vyhnuli. A odpoledne byl úplně poslední závod a to sjezd Špičáku. V pátek už jsme se už jen rozloučili s chatou a vyrazili domů.

Myslím, že všechno dopadlo tak, jak mělo, a že si to všichni užili jak nejvíc mohli. :)